Tuesday, September 29, 2009

Brilliant, as always!

Idag eftersom det var så lugnt fick jag sluta tidigare från dagiset. Jag har nu blivit så poppis att barnen blir helt förstörda om jag försöker gå hem utan att de ska få krama mig. Jag fick till och med en puss! Haha, så här poppis blev jag inte förra gången. + det bästa med idag är att jag inte har världens huvudvärk, vilket jag har haft varenda dag jag varit på dagiset hitills. (Kolla http://www.novanikki.blogg.se/). Jag fick även beröm av Marie, när jag jagade efter en pojke som försökte slippa plocka undan sina saker från mellanmålet eftersom hans mamma kom då för att hämta honom. Men icke sa nicke, jag tvingade honom att komma tillbaka för att plocka undan, vilket Marie tyckte var jättebra :D På tal om mellanmålet så var det en grupp på sju barn som slogs om att få sitta vid mitt bord. Det värmde kan jag säga:D

Imorgon är sista dagen den här veckan och fast än jag trivs jättebra på dagiset så ska det bli skönt att få vara ledig. Hm, och Robin börjar jobba igen imorgon vilket betyder att Nikki kommmer att börja sova hos mig igen = taskig sömn! Hon tar ju över hela sängen vilket gör det rent sagt omöjligt att sova bekvämt/bra. Men jag måste erkänna att det är grymt mysigt på samma gång ;D Det blir i alla fall varmt:D

Ha det bra// Erika

No comments:

Post a Comment