Sunday, September 27, 2009

Everytime you lie

Finally börjar jag bli frisk. Faktum är att jag bara hostar om jag tar ett jättedjupt snabbt andetag. Så nästan aldrig alltså ;D

Imorgon blir det tillbaks till praktiken igen. Denna vecka kommer jag vad som än händer hålla ut hela veckan, eller ja dem tre dagarna som jag ska vara där ;D I promise! Tycker ju om de små rackarna :D På allvar :D
Men innan jag ska till dagiset imorgon så blir det en tripp till Arbetsförmedlingen, och en kort date med Elin. Nu kanske jag börjar "få" pengar. Ja, inte från Elin men från Arbetsförmedlingen ;D

Har insett efter att jag maraton tittat på Vänner att jag är grymt avundsjuk på Phoebes hår. Jag vill ha hennes hår! Fast kanske en tjugo centimeter längre.

Detta var ett helt onödigt inlägg, men kände att en uppdatering behövdes.
Ha det //Erika

No comments:

Post a Comment